Een bedrijfsjournalistiek bureau en de interne communicatie van ministeries
Manon Louwers (Student)
Citymarketingorganisatie
Anna Kowalska (Begeleider); Cindy Righarts (Student)
Socialmediastrategie
Marlonneke Kamoen (Student); Uta Schmidt (Begeleider)
Beïnvoeding van merkbeleving bij accountmanagers
Cecile Klok (Begeleider); M. Arnst (Student)
Fraud indicators applied to legal entities: an empirical ranking-approach
S.W. van den Braak; R. Choenni (Lector); M.S. Bargh (Lector)
Crowdsourcing
Klien van den Broek (Begeleider); Sophie Marcolina (Student)
Reconciling Contradictions of Open Data Regarding Transparency, Privacy, Security and Trust
P. Conradie; R. Choenni (Lector); R.F. Meijer
Bakkertje Deeg en de zoektocht naar de juiste marketingcommunicatiestrategie en middelenmix voor het nieuwe product 'De Bofkont'
Hanneke van den Elsen (Begeleider); Michaela Oosterwaal (Student)
Xamarin : C# en .NET op Android en iOS? Geschikt voor Evident?
Frank Masolijn (Student); Bart van Eijkelenburg (Begeleider)
Zijn waar de inwoner is
Chris Oomes (Begeleider); Aukje Kanters (Student)