Digitale Vaardigheden voor de Economische Sectorraad
Degens, Nick; Stein, Philip
Topical Advertising in enduring events: the role of timing and creativity in engagement with social media brand messages during COVID-19
K. Mazerant-Dubois; L.M. Willemsen; P.C. Neijens; E.J. van Schooten; G. van Noort
What is an AI engineer? An empirical analysis of job ads in the Netherlands
Marcel Meesters (Onderzoeker); Petra Heck (Onderzoeker); Alexander Serebrenik
Van Eichmann tot eb en vloed: geschiedenis van de lokale journalistiek
Chris van den Heijden (Onderzoeker)
Trustworthy AI
Dijkhuis, Talko; Groenboom, Rix; Balje, Jan
Sightwalk : a mobile route planner app for people with visual impairment
Wouter Keuning (Lid Lectoraat); Henrico Pops (Lid Lectoraat); Gido Hakvoort (Associate Lector); Michiel van den Berg; Meindert van de Berg; Marike Hettinga (Lector)
AI at Hanze university
Balje, Jan; Dijkhuis, Talko; Wassenaar, Tsjerk
NLUUG
Bredek, Jos
Interest matters: the effects of constructive news reporting on Millennials’ emotions and engagement
Liesbeth Hermans (Lector); Tineke Prins (Lid Lectoraat)