De digitale strategie is nooit af
Klaas Brongers (Lid Lectoraat); Martin van den Berg (Lid Lectoraat)
The Loss of the Popular: Reconstructing Fifty Years of Studying Popular Culture
Joke Hermes (Lector); Jan Teurlings (Onderzoeker)
A toolbox for the applied AI engineer
Petra Heck (Onderzoeker)
Attributes relevant to antifragile organizations
Edzo Botjes (Onderzoeker); Martin van den Berg (Lid Lectoraat); Bas van Gils (Onderzoeker); Hans Mulder (Onderzoeker)
Merken in maatschappelijke discussie
Suzanne de Bakker (Onderzoeker)
A software engineering perspective on building production-ready machine Learning Systems
Petra Heck (Lid Lectoraat); Gerard Schouten (Lector); Luis Cruz (Onderzoeker)
Operationalization of a glass box through visualization: applied to a data driven profiling approach
C.P.M. Netten; A.J. Suijker; M.S. Bargh; R. Choenni
Zorgt communicatie over maatschappelijke ambities ervoor dat consumenten overstappen naar je merk?
K. Mazerant-Dubois
Agrariërs en telemetrie
Son, K. van (Student); Dirksen, M.
Afstudeerscriptie Teun Houwers Blackout Music NL
Houwers, T (Teun) (Student)