Meer dan taal: een programma ter bevordering van communicatieve en sociale vaardigheden bij adolescenten met een cognitieve leerachterstand
Janina Geiser (Student)
Noordelijke dag van de Kinderopvang 2012
Doornenbal, Jeannette
Get in or get lost, Social Business or no Business
drs. Frans van der Reep (Lector)
Outputorientierung in der Logopädie-Ausbildung : Evaluation eines kompetenzorientierten Unterrichtskonzeptes
Anke Hallwass (Student); Silja Funke (Student)
Fördern um des Förderns willen? Spracherfördermassnahmen in Aachener Kindertagesstätten und hieraus resultiertende Chancen für die Logopädie
Alexandra Ballmann (Student); Daniela Starck (Student)
De omgekeerde leerweg: consequent perspectiefop de beroepspraktijk
Ilya Zitter (Lid Lectoraat); Aimee Hoeve; Erica Aalsma; Marc Raaijmakers
Sociale Media: Get ready to get real
drs. Frans van der Reep (Lector)
Een therapie-effectstudie van het programma Metaphon: de transfer naar de spontane taal
Joyce Jacobs (Student); Eveline Camps (Student); Iris Colen (Student)
Ik hoor het wel, maar ik versta het niet: onderzoek naar het leeftijdseffect en de relatie tussen de testresultaten behaald op de Adaptieve Auditieve Spraak Test, de Plomptest en de NVA-woordenlijsten door normaalhorende kinderen van 7 tot met 14 jaar
Kristel Vaes (Student); Debbie Schreurs (Student)
Logopädische Diagnostik bei mehrsprachigen Kindern mit Sprachentwicklungsstörungen
Stephanie Walter (Student)