"Op pad met Schildpad en Aap", op weg naar een verbeterde plotstructuur
Suzan van Putten (Student)
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Check, check, dubbelcheck
Romie Otten (Student); Marta Casotto (Student); Enteny Smulders (Begeleider)
Feedbackgeletterdheid
Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Samenwerking in de palliatieve thuiszorg
Sonja van der Sluis; Annet Olde Wolsink-van Harlingen; Raymond Leverink; Ingrid van Zuilekom; Harmieke van Os‑Medendorp (Lector)
Zelfregulerend leren in het W&T-basisonderwijs: praktijkboek voor leraren
P.H.M. Sins; J. de Brouwer; A. van Dijk; T. Eysink; V.E. Morssink-Santing; L.T. Klaver
Unlocking the potential: Ergotherapie als Berufswahl
Melina Lex (Student); Inka Baron (Student); Melina Nawrath (Student); Paula Euskirchen (Student); Nicole Kaldewei (Begeleider)
Aktualität und Anschaulichkeit des ACS-DE
Ina Breuer (Student); Theresa Falk (Student); Jana Geweke (Student); Dario Stirnberg (Student); Ulla Pott (Begeleider)