Spel als sleutel tot relatieherstel
Merve Tasdan-Ataman (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
BDB-workshop Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn; van der Velde, Jorien
Samen sterker in het onderwijs: 16 werkzame elementen om sociale binding en welzijn in het onderwijs aan te pakken
Zwart, Zwaan; Langeloo, Annegien; Kamans, Elanor
Grip op geluid, gezond werken (1)
S. Tuinder; S. Gurcan; T. van Hoef; C.A.M. Neijenhuis
NPi masterclass Paratonie en andere motorische stoornissen bij dementie
Hobbelen, Hans; Drenth, Hans
NLAIC: Het Nederlandse AI Congres
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam
Bridging the gap between clinical pharmacology and rational drug prescribing 2.0
Erik M. Donker; Michiel J. Bakkum; Milan C. Richir; Jelle Tichelaar (Lector)
Leren van en over kwantificeren in de praktijk met Jack
Erik-Jan Smits (Lector)