Accreditatie: kans voor een doorbraak
Prof.dr.ing. T.W. Hardjono; Everard van Kemenade
The match between educational design and students’ beliefs and conceptions
P.J. Teune (Docent); A.W.E.A. Bakx (Lector); J.M.M. van der Sanden
Handboek Projectmanagement Fontys
Ir. A.A.C.M. de Leeuw; Drs. J.M.H. Schrijen; Ir. P.C. Lunstroo
Toolkit SPH - Opvoedingsondersteuning
Mart van Dinther (Docent); Marga Burggraaff-Huiskes (Docent); Tamara Loohuis; Marion van de Sande; van Tienen; Geraldien Blokland (Docent); Uittenbogaard
SURF Onderwijsdagen 2003: voorbij de vernieuwing.
Drs. Miranda Valkenburg; Drs. J.M.H. Schrijen
Towards process-oriented teaching for self-directed lifelong learning: A multidimensional perspective
S.M. Bolhuis (Lector)
Kwalificatiestructuur moet af van koninklijke weg : kenniseconomie vraagt om meer regionale interactie betrokken partijen
J.A.T.M. (Jan) Geurts (Lector)
De rol van de schoolleider in een professionele leergemeenschap
Eric Verbiest (Lector)