Methode voor kwaliteitsverbetering van het Hoger Onderwijs op basis van het EFQM-model
drs. (ed) Everard van Kemenade
Handelingsgerichte diagnostiek. Een praktijkmodel voor diagnostiek en advisering bij onderwijsleerproblemen.
dr J. van Swet (Lid Lectoraat)
Digitaal onderwijs zonder drempels
Jan Steyaert (Lector); Herman van Lieshout (Docent)
De ontwikkeling van het werkconcept van aspirant-leraren
Peter Teune (Lector); Cris van Osch; Johan van der Sanden
"Regels zijn regels!": maar wat zijn dat dan?
B. Levering (Lector)
De school: de werkplek als leerplek?
Prof. dr. Eric Verbiest (Lector)
Verdun, slagveld of slachtveld?
Hugo Luijten (Docent)
Interactieve kennisontwikkeling: Olievlekken binnen Fontys-OSO. Garant, Antwerpen-Apeldoorn.
dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); dr Petra Ponte (Lector)
Conceptual framework for Europe's future knowledge services
Jan van Bruggen (Lector); Pierre Gorissen; Eric Kluijfhout; Rene van Es; Rob Koper
Support van studenten en personeel (ondersteuning en training)
Herman van Lieshout; Lisa Gommer (Docent)