Van taak tot competentie
Everard van Kemenade
Methode voor kwaliteitsverbetering van het Hoger Onderwijs op basis van het EFQM-model
drs. (ed) Everard van Kemenade
Handelingsgerichte diagnostiek. Een praktijkmodel voor diagnostiek en advisering bij onderwijsleerproblemen.
dr J. van Swet (Lid Lectoraat)
Digitaal onderwijs zonder drempels
Jan Steyaert (Lector); Herman van Lieshout (Docent)
De ontwikkeling van het werkconcept van aspirant-leraren
Peter Teune (Lector); Cris van Osch; Johan van der Sanden
Digitaal onderwijs zonder drempels
Jan Steyaert (Lector); Herman van Lieshout (Docent)
Hulpmiddel of keurslijf? : Het nut van behandelingsplannen.
Drs. Liesbeth van Hoof (Docent)
"Regels zijn regels!": maar wat zijn dat dan?
B. Levering (Lector)
Onderwijsvernieuwing en samenwerking. Professionele leergemeenschappen en netwerkvorming in en met het onderwijs
Eric Verbiest (Lector)
De Invoering van Zorgcoördinatie als kern van Integrale Leerlingenzorg
G van den Broeck; Dr R. Kleijnen(red); Drs J Fanchamps (Docent)