Formation of the conscience : pedagogic acting or bargaining?
Leo van der Tuin (Lector)
Mind tools contributing to an ICT-rich learning environment for technology education en primary schools
Lou A.M.P. Slangen (Lid Lectoraat); Peter B. Sloep (Lector)
Opening van het Haagse Hogeschooljaar 2005/2006
Pim Breebaart
Vijf experts delen hun kennis met schoolleiders : vijf masterclasses voor schoolleiders in het vmbo en praktijkonderwijs
Dr. Joop Swieringa; Prof. dr. Peter Sleegers; Drs. Arjan Dieleman; Dr. Cees Sprenger; F.J.M. (Frans) Meijers (Lector)
Maarten heeft twee mamma's: opvoeden zonder vooroordelen
Wilfried Vanneste (Docent)
Werken aan de schoolinterne capaciteiten: naar een gedifferentieerde aanpak
Eric Verbiest (Lector)
Formacja sumienia: dzialania pedagogiczne czy pertraktacje?
Leo van der Tuin (Lector)
Kritische terugblik op het duale leren als proeftuin voor vraaggericht, competentiegericht leren binnen het Hoger Sociaal Agogisch Onderwijs
Thea van der Steeg-Hamoen (Docent)
De webquest als bastion in de erfgoededucatie
Hugo Luijten (Docent)
Samenwerken gaat niet vanzelf!
Monique van der Heijden