Deaf Studies in the Netherlands
Trude Schermer; Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)
Binden en boeien van docenten in het voortgezet onderwijs
Mirjam Hart (Student); Arend Otten (Student); Paul Ginus (Begeleider)
Hoe kan de docente bewegingsonderwijs zodanig worden ondersteund in haar lessen bewegingsonderwijs [B.O],waardoor positieve transferuitkomsten van geleerde sociale vaardigheden bij leerlingen, kunnen worden vergroot?
Elke Gillhaus (Student); H Verveld (Begeleider)
Competentiegericht leren in het bewegingsonderwijs
Arjan Bal (Student); Maarten de Olde (Student); Herman Verveld (Begeleider)
Postgraduate programmes as platform
drs Ben Smit; dr Jacqueline van Swet (Lid Lectoraat); dr Petra Ponte (Lector)
Och, die van mij doet zoiets niet
Ariënne Vossen (Student); Ghislaine Vossen (Begeleider)
Opleidingscompetenties versus een body of knowledge
Roel Bakker; Frens Vonken (Docent); Jos Loonen; Karin Heesakkers; Luc de Krosse; Jos Schmeltz
"Competent naar het Voortgezet Onderwijs"
Drs Jacques Fanchamps (Docent)
De inzet van competenties bij de ontwikkeling van TOM scholen als professionele leergemeenschappen
R. van der Linden; Q. Kools (Lector); E. Verbiest (Lector)
The relation between information processing strategies and the development of the body of knowledge of students in competence-based pre-vocational secondary education
M. Koopman (Docent); P.J. Teune (Lector); W.M.G. Jochems