Opleidingscompetenties versus een body of knowledge:Synthese via een model voor metadatering
drs. ing. Luc de Krosse; drs. Jos Schmeltz; dr. Roel Bakker; drs. ir. Frens Vonken (Docent); drs. Jos Loonen; drs. Karin Heesakkers
Students' approaches to learning when entering higher education
Cyrille A.C. van Bragt (Docent); Anouke W.E.A. Bakx (Lector); Johan M.M. van der Sanden (Lector); Marcel A. Croon
1+1= meer dan 2, een eclectisch therapeutische interventie in het kader van een pilotonderzoek
Sanne Caenen (Student); Guus Buijk (Begeleider)
Voorbeeldig Onderwijs
Paul van Tongeren; Ans Buys; Karin Pasman-de Roo
Elke ouder heeft recht op opvoedingsondersteuning: een onderzoek naar de behoeften van ouders rondom opvoedingsondersteuning
Marisse Cardol (Student); Jacinta de Graaf (Begeleider)
Handelingsgerichte diagnostiek Handelingsgerichte diagnostiek binnen H&G onderwijs. Een vergelijking tussen theorie en praktijk
Angela Walters (Student); André Jacobs (Begeleider)
Ondernemers verleiden
Jan Venselaar (Lector); Maarten Evenblij
Er zijn geen botsende waarden
Youssef Azghari (Docent)
Van Beleid naar Praktijk, opvoedingsdoelen 'rulen'
Mieke Nunen (Student); Wonneke Brinkman (Begeleider)
Studenten in het hoger onderwijs en instant messaging: een onderzoek naar gebruik en wensen voor educatie.
drs. G. de Bakker (Docent); dr. P. Sloep (Lector); prof. dr. W. Jochems (Docent)