Wij maken studeren weer leuk! : groepsgerichte stressmanagement training voor studenten
Lisa Baan (Student); Rikki Overbeek (Begeleider); Cor Niks (Begeleider)
Twee wordt één(?) : over de integratie van de functies pedagogisch medewerker en ambulant hulpverlener
S. van de Glind (Student); A. Verhoef (Student); Jacqueline van Alphen (Begeleider)
Visies op pedagogisch leefklimaat in wijk 2.
Emmy Knoll (Student); Mara Visser (Student); John ter Horst (Begeleider)
Ik denk dus ik voel : een case study over de cognitieve gedragstherapie
Corrien van den Berg (Student); F. Dijk (Begeleider); P. Hekking (Begeleider)
De aandacht voor het kind onder de loep : onderzoek naar de aandacht van consulenten voor de opvoeding, verzorging en ontwikkeling van het werk
Bernine Visscher (Student); Aletta Huizebosch (Student); Hanneke Lugtenberg (Begeleider); Joke Bos (Begeleider)
Stichting Philadelphia zorg als stage-afdeling
Maaike Heijenk (Student); Milou Otten (Student); Klaas Smid (Begeleider)
Emergence and function of Deaf Studies
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Jan Nijen Twilhaar (Lid Lectoraat); Gardy van Gils (Lid Lectoraat); Annemiek Voor in 't holt; Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat)
Codemixing in signs and words in input to and output from children.
Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector); Prof.Dr. Anne Baker
Het Reflective Apprenticeship Model
Prof.Dr. Elly de Bruijn (Lector); Marieke van der Schaaf; Dr. Harmen Schaap (Lid Lectoraat)
Full Access for all Team Members?
Dr. Rob de Lange (Lid Lectoraat); Gardy van Gils (Lid Lectoraat); Dr. Beppie van den Bogaerde (Lector)