Werken aan onderwijsvernieuwing
Dr Peter Teune (Lector); Drs Daniëlle de Boer (Lid Lectoraat); Conny de Laat (Docent)
Levensfasegericht personeelsbeleid in het basisonderwijs Praktijkserie basisschoolmanagement
Frits van Buul (Docent)
Hoe zelfredzaam zijn ernstig verstandelijk gehandicapte kinderen? en hoe kan deze zelfredzaamheid vergroot worden.
Sanne Hamers (Student); André Jacobs (Begeleider)
Skilled enough?! How motor developed are students?
Tijn van de Wiel (Student); Frank de Kok (Begeleider)
De tevredenheid van scholen, ouders en leerlingen over de trajectbegeleiding van het ACT
L.J.F. Abeelen (Student); Petra Swennenhuis (Begeleider); C.C.M. van Grinsven (Begeleider)
Ministeriële miljoenen voor mistroostige meisjes
Drs. Miranda Valkenburg
Tijd voor vrijetijdsbesteding: een onderzoek naar vrijetijdsbesteding van LVB jeugdigen de binnen een behandelgroep verblijven
Marjolein Leemans (Student); Mariëlle Geelen (Begeleider)
Spel naast school - Piramideproject: de implementatie van een spelproject
Matte Schroder (Student); Thea Secreve (Begeleider); Antoon Louwijck (Begeleider)
Observeren en rapporteren op een observatie- en diagnostiekgroep: de implementatie van het competentiemodel
Jose Schuurmans (Student); Marina van der Pas (Begeleider)
De motorische ontwikkeling van kinderen met een lichte tot matige verstandelijke beperking.
Marieke Nijland (Student); Evy van Boxtel (Begeleider)