Het beoordelen van praktische sportieve vaardigheden
Thomas Kramer (Student); Annemieke Campman (Begeleider)
'Hoor en wederhoor': leidraad voor het schrijven van een Persoonlijk Plan
Jeske van Poppel (Student); Sonia Monroy (Begeleider)
Win-win-win voor OHAB, JG en onze maatschappij
Loes Huntjens (Student); Esther Swart (Begeleider); Evelien Vangangel (Begeleider)
Bewegen met kinderen met een verstandelijke beperking: de bewegingspedagogiek van Veronica Sherborne
Marieke van der Aa (Student); Astrid Neve (Begeleider); Luc Celis (Begeleider)
In strijd met je gevoel..... Werken met kinderen met een hechtingsstoornis.
Annika Franssen (Student); Ton Haren (Begeleider)
Visser
Everard van Kemenade
Laat mij zien wat je voelt, dan probeer ik jou te begrijpen!: hoe wordt de emotionele ontwikkeling bij kinderen van 0 tot 7 jaar met een pervasieve ontwikkelingsstoornis bevorderd d.m.v. een training?
Monique Szyska (Student); V. Vaillant (Begeleider)
Reward and punish in the right way
Daisy van den Berghe (Student); Eline Lindeman (Student); Bart Raijmakers (Begeleider)
Ik rouw om jou ... : inzicht in rouw bij jongeren en het ontstaan van een steungroep rondom rouwverwerking binnen het reguliere voortgezet onderwijs
Anisa Verlinde (Student); Dorien Huisman (Begeleider)
Pas op! Prikkelbaar!
Anke De Waal (Student); Vera Schmidt (Student); Jacques de Laat (Begeleider)