Laat mij zien wat je voelt, dan probeer ik jou te begrijpen!: hoe wordt de emotionele ontwikkeling bij kinderen van 0 tot 7 jaar met een pervasieve ontwikkelingsstoornis bevorderd d.m.v. een training?
Monique Szyska (Student); V. Vaillant (Begeleider)
Reward and punish in the right way
Daisy van den Berghe (Student); Bart Raijmakers (Begeleider); Eline Lindeman (Student)
Ik rouw om jou ... : inzicht in rouw bij jongeren en het ontstaan van een steungroep rondom rouwverwerking binnen het reguliere voortgezet onderwijs
Dorien Huisman (Begeleider); Anisa Verlinde (Student)
Pas op! Prikkelbaar!
Jacques de Laat (Begeleider); Anke De Waal (Student); Vera Schmidt (Student)
Contexten in Smart materials
Drs. Jan de Gruijter; Sylvia Lipman-van de Gaag
Evaluatierapport Competentie-examen Hoofdfasebekwaam. Een onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten en assessoren. Fontys PABO Eindhoven/Veghel
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
Oudercontacten op De Zwengel: wat leerkrachten van De Zwengel kunnen doen om het conctact met de ouders van de leerlingen te verbeteren
Nancy Verreijen (Begeleider); Ellen Latiers (Student)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl 1) De Literatuurstudie
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)
Wijs naar MEE
Kerlie Haagoort (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Wilfried Vanneste (Begeleider)
Tot hier en dan veder, een onderzoek naar voortijdig schoolverlaten in de sector Techniek Leeuwenborg Opleidingen
Marjolein Welling (Student); John Bouten (Begeleider)