In strijd met je gevoel..... Werken met kinderen met een hechtingsstoornis.
Annika Franssen (Student); Ton Haren (Begeleider)
Visser
Everard van Kemenade
Laat mij zien wat je voelt, dan probeer ik jou te begrijpen!: hoe wordt de emotionele ontwikkeling bij kinderen van 0 tot 7 jaar met een pervasieve ontwikkelingsstoornis bevorderd d.m.v. een training?
Monique Szyska (Student); V. Vaillant (Begeleider)
Reward and punish in the right way
Daisy van den Berghe (Student); Eline Lindeman (Student); Bart Raijmakers (Begeleider)
Ik rouw om jou ... : inzicht in rouw bij jongeren en het ontstaan van een steungroep rondom rouwverwerking binnen het reguliere voortgezet onderwijs
Anisa Verlinde (Student); Dorien Huisman (Begeleider)
Pas op! Prikkelbaar!
Anke De Waal (Student); Vera Schmidt (Student); Jacques de Laat (Begeleider)
Contexten in Smart materials
Drs. Jan de Gruijter; Sylvia Lipman-van de Gaag
Evaluatierapport Competentie-examen Hoofdfasebekwaam. Een onderzoek naar de kwaliteit van het competentie-examen in de perceptie van studenten en assessoren. Fontys PABO Eindhoven/Veghel
Michel Cober; Mart van Dinther (Docent)
Oudercontacten op De Zwengel: wat leerkrachten van De Zwengel kunnen doen om het conctact met de ouders van de leerlingen te verbeteren
Ellen Latiers (Student); Nancy Verreijen (Begeleider)
Gevoelsmaatig voelen wat je voelt: omgaan met emoties voor jongeren tussen de 12 en 18 jaar, met een Autisme Spectrum Stoornis dl 1) De Literatuurstudie
Sandra Dekkers (Student); Marloes de Rijk (Begeleider); Dorien Huisman (Begeleider)