The use of Competence Based Education and Training (CBET), Interactive Teaching Methods, Learning-by-Doing and Student Focused Teaching at Agricultural Colleges in South Africa
Nel, J. (Student); Moor, I.R. de
Onderzoek van eigen onderwijspraktijk
Saskia Heunks; Rita Schildwacht (Lid Lectoraat)
'praktijkonderzoek door docenten als professionele leerstrategie'
dr Saskia Blom (Docent); dr Sanneke Bolhuis (Lector); dr Ilona Mathijsen (Docent); dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Diagnostiek vanuit het oplossingsgericht perspectief: Samenwerking centraal.
dr Jacqueline van Swet (Lector)
Professionals freaking out: the case of accreditation in Dutch higher education
Prof.dr.ing. T.W. Hardjono; Dr. Everard van Kemenade
Vademecum voor de invoering van regionale projecten Passend Onderwijs
M SEN Kees Dijkstra; MA Bert van Velthooven; Drs Jacques Fanchamps (Docent); Drs Irma Miedema
'wat levert het doen van praktijkonderzoek op voor docenten? Praktijkervaringen uit begeleidingstrajecten'
dr.ir. Quinta Kools (Lector)
Naschoolse Sportactiviteiten VakCollege Rolduc - Campus :' Beweeg binnen het VMBO! '
Marco op den Kamp (Student)
The transition to adulthood - A shared responsibility
PhD Hans Schuman (Lector)
Traumabehandeling bij kinderen met een licht verstandelijke beperking : Naar een methodiek voor de behandeling van getraumatiseerde kinderen en jongeren met een licht verstandelijke beperking.
Aafke Seebregts; Cristel Elias (Lid Lectoraat); Gepke Bouma; Petra Swennenhuis