Begrijpend leesinstructie kan strategisch én motiverend: lezen mét begrip!
Sherida Edam (Student); Annette Aitink (Begeleider)
'Samen op weg': de behoeften van ouders ten aanzien van logeerweekenden voor hun kind met autisme
Miranda Nooijen (Student); Gery Quak (Begeleider)
'Een proef op de som': vaste strategieën voor de zwakke rekenaar
Inge Veltmans (Student); Karin Diemel (Begeleider)
Schrijven
L.I. Bazen (Student); Ine Vermeer (Begeleider)
Vensters op de toekomst
Dr. Frank Crasborn (Lector)
"Speciale kinderen gewoon, gewone kinderen speciaal"
Regien Wilmes (Student); Theo Vranken (Begeleider)
Praktijkonderzoek Bewegen op Muziek
Manon Theeuwen (Student); Femke Nugteren (Begeleider)
Digitaal toetsen bij kleuters, klikt' 't?
Marleen Los (Student); Marchien Loerts (Begeleider)
'Leren door sorteren!': een onderzoek naar het effect van de sorteertaak op het tekstbegrip van leerlingen uit 4 vwo
Joke van Adrichem (Student); Annelies Popma (Begeleider)
Kind als regisseur van zijn eigen leerproces: hoe kan ik leerlingen zelf verantwoordelijk maken voor hun eigen leerproces?
Martine Hofstede (Student); Ine Heerink (Begeleider)