Continuing professional development needs of teachers in schools for competence-based vocational education: A case study from The Netherlands
Prof. Dr. Rob F. Poell; Dr. Audrey Seezink (Docent)
Help ontwikkelen! Ontwikkelen helpt!
Merel Isendoorn (Student); Jos Kienhuis (Begeleider)
Groepsbesprekingen: hoe kunnen ze meer rendement op leveren
G.A.P.J. Geldens (Student); Rob van Seters (Begeleider)
'Ik kan het!' met een beetje hulp
Marijke van Esch (Student); Engelien Houben-Feddema (Begeleider)
Pesten en dan? Een onderzoek naar pestgedrag.
Bianca Beijerinck (Student); Karin Diemel (Begeleider)
Op welke manier kan ik, als IB-er, een bijdrage leveren om min parallelcollega te begeleiden met ontwikkelingsgericht werken?
Ilona Kraaijvanger (Student); Joep Willemsen (Begeleider)
Spelen: krachtige motor voor de totale ontwikkeling!
Dorothé Schimmer-Broere (Student); Sophie Sliepen (Begeleider)
Verborgenheid of toch geborgenheid?: een onderzoek naar de ontwikkelingsmeerwaarde van buitenschoolse opvang voor auditief en/of communicatief beperkte kinderen en de behoefte hierna van de betreffende ouders
Kristel de Wit (Student); Michiel de Koster (Begeleider); Josefien Koumarelos (Begeleider)
Met het stappenplan wordt elke leerling een lees-Tarzan! Op zoek naar een geschikte vorm van begrijpend leesbegeleiding aan cognitief zwakke leerlingen.
Milou Leus (Student); Vera Siemerink-Bijvoet (Begeleider)
Toch nog leren lezen? Onderzoek naar een methode bedoeld voor leerlingen die stagneren in het leerproces van het lezen
Hélène Bongers (Student); Annemieke Weterings-Helmons (Begeleider)
Genomineerde Fontys OSO Onderzoeksprijs 2010