'Coöperatief leren': Waarom moeilijk doen als het samen kan?
Karin van de Weer (Student); Ine Heerink (Begeleider)
RT-traject: zorg
M.P.M. Caspers (Student); AJM Ansems (Begeleider)
Samen op weg naar een gezellige klas: sfeerverbetering in de groep
Jet de Jong (Student); Louise Corvers (Begeleider)
'Moet ik het even voor je uittekenen?': over de rol van verbeelding in 'Verstehen' tussen mensen met autisme en hun belangrijke anderen
Bianca Ebeling (Student); Gery Quak (Begeleider)
Mannenwerk: een goede juf voor de jongens
Sandra van Liere (Student); Ivonne Schuurmans (Begeleider)
Protocol ernstige rekenproblemen en dyscalculie groep 5 tot en met 7
Willeke van Manen (Student); Joep van Vugt (Begeleider)
'Iedereen knap met een mindmap!': mindmappen en meervoudige intelligentie bij begrijpend lezen
Esther Vollenga-Sijnesael (Student); Ariette Riezebos-de Groot (Begeleider)
Een pASSende stappendans: oplossingsgerichte gespreksvoering bij kinderen en jongeren met ASS
Linda Kanters (Student); Ineke Grooten (Begeleider)
Werkhouding en taakgerichtheid: 'help mij om mijn puzzelstukjes in elkaar te zetten'
Kwaadsteniet (Student); Mayke Reumkens (Begeleider)
Adviesplan Bewegingsmethode Mariaschool Oudenbosch
Jurgen Gijzen (Student); Bart Raijmakers (Begeleider)