'Ik heb ook wat te zeggen!': over de toestemmingsvereiste van jongeren met autisme
Hanneke Gruyters (Student); Gery Quak (Begeleider)
De koffer van Sam, een canonvenster openen door verhalend ontwerpen
Cees van der Kooij; Marjan de Groot-Reuvekamp (Docent)
Compenseren wordt activeren -brengt in beweging
Mien Ansems (Student); Marianne den Otter (Begeleider)
Woordenschatonderwijs
Dian Kocken (Student); Anneke Wosten (Begeleider)
Hoogbegaafd zijn: een gift of een last?
Eveline Post (Student); Ariette Riezebos-de Groot (Begeleider)
Invoering groepsplannen
M.E. Veelenturf (Student); F. Kemmeren (Begeleider)
Rendement van co-teaching
Pia van den Broek (Student); Nettie Veeninga (Begeleider)
'Samen voor elkaar': oplossingsgerichte gespreksvoering in groep 3
Rineke van Middelkoop (Student); Cees Hollemans (Begeleider)
Verbeelding gewenst: een onderzoek naar de visie op kunsteducatie in Scholen in de Kunst
Erna Huppelschoten (Student); Annemarie Jonker (Begeleider)
'Wauw Oplossingsgericht Werken Werkt!': "WOWW" Working On What Works
Jeanne Schellekens (Student); Louise Corvers (Begeleider)