Creëer een positieve talentspiraal: werken met kinderen met autisme spectrum stoornis in de klas
Geveke, Carla; Steenbeek, Henderien; de Vries, Doety
Duurzame gezonde basisscholen
de Vrieze, Ronald
Vo-hbo: dat is andere taal! Naar een doorlopende leerlijn taalvaardigheid Nederlands in de regio Rotterdam
E. Wertenbroek; M. Cornelisse; M. Engelsman; K.M.L. van den Heuij; R. Huysmans; A.J. de Zeeuw-Oprel; S. Hutten; R. van Atten; M. Smenan
Individual learning journey
Kingma, Tineke
Drie misverstanden over onderzoek in het hbo weggenomen
Daan Andriessen (Lector)
Task Experience as a Boundary Condition for the Negative Effects of Irrelevant Information on Learning
G.J. Rop; M.M. van Wermeskerken; J.A. de Nooijer; P.P.J.L. Verkoeijen; Tamara van Gog
Zicht op sensorische ervaringen van jongeren met autisme in hun schoolomgeving
Sylvia van Beers (Student); Jan van Schrurs (Begeleider)
European Honors Council – Networking for talent development in Europe
Wolfensberger, Marca
Stimuleren van de taakgerichtheid en intrinsieke motivatie
Petra Quartel (Student)
Verschillen tussen pabostudenten in interesse, motivatie en denkstijlen
Jan Kaldeway (Lector); Christine de Heer - Booij (Docent); Annelize van Tilburg - Takken (Docent)