Feedbackgeletterdheid
Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Zelfregulerend leren in het W&T-basisonderwijs: praktijkboek voor leraren
P.H.M. Sins; J. de Brouwer; A. van Dijk; T. Eysink; V.E. Morssink-Santing; L.T. Klaver
Impact van Internationalisering
Meister-Broekema, Peter
Beroepsgerichte opdracht
Danique van Houte (Student); Marjolein Libert (Begeleider); Hetti van der Lugt (Begeleider)
Rondetafelbijeenkomst: Assessment Web Scan
Kyle van den Langenberg; Marion van de Wijdeven; Linda Jakobs
Factsheet studentenwelzijn 2024
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
AI-beleid voor de Guido
Peter Verhagen-Oostenbrink (Student)
Sense of Belonging onder Internationale Studenten
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Fleur Hessing (Onderzoeker)
Complicaties in de overgang van groep 2 naar 3, op het gebied van het rekenonderwijs
Eva Pastoor (Student)
Welke belemmeringen ervaren de leerlingen uit de bovenbouw? En hoe zijn die te verminderen?
Christiane Pijper (Student)