Leerlijn Engels, overgang po-vo
Suzanne Tuik (Student)
Motivatie voor professioneel leren van leraren
Schoorens, F. (Student); Chlarie, M. (Student); Verhulst, S. (Student); Veendijk, S.
Ik kan het NOG niet!
Catteeuw, J. (Student); Stylemans, T. (Student); Wydooghe, K. (Student); Veendijk, S.
Van vakken naar vaardigheden
Griffioen, M. (Student); Beek, J.A. van
Effects of socioscientific issues-based teaching on attitudes: students’ resources as moderator
L.T. Klaver; L.J.F. Guérin; P.H.M. Sins; J.H. Walma van der Molen
Van werkplekbegeleider naar werkplekopleider
Leeuw, P. de (Student); Joosten, S.
Aan de slag met de Toetsweb-Scan: werken aan de kwaliteit van toetsing
Eline den Tuinder; Marion van de Wijdeven
Being a first generation student in an honours programme
Kamans, Elanor; Langeloo, Annegien
Community and Competition: Battle or Boost?: a scoping review in the context of honors education: (Poster presentation)
Kragten, Leontien; Langeloo, Annegien
Transformatief leren tijdens drama
Debeij, M. (Student); Benthum, N. van