Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink
Lees de wereld rond!
Betty van Benthem (Student); Boukje Bruins (Begeleider)
Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Bridging the research-practice gap: understanding the knowledge exchange between design research and social design practices
Wina Smeenk (Lector); Marieke Zielhuis (Onderzoeker); Koen van Turnhout (Onderzoeker)
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert