Students-as-community builders
Marije Molthoff (Onderzoeker); Marije de Boer (Onderzoeker); Karin Hoens (Onderzoeker); Nick de Haas (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Students-as-community builders
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Melissa van de Laar (Onderzoeker)
Students-as-researchers
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Fleur Hessing (Onderzoeker)
Innovatiewerkplaats Begeleid Leren: projecten en producten
Hofstra, Jacomijn
Tips en ondersteunings mogelijkheden bij (dreigende) financiële problemen
Jinke de Vries (Onderzoeker); Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Ondersteuningsbehoefte van studenten bij (dreigende) financiële problemen
Jinke de Vries (Student)
Supporting collaborative learning and/or knowledge building in initial teacher education using video
Monginho, R.; Jong, F.P.C.M. de (Lector); Velazquez-Godinez, E.; Costa, P.
Cocreative Llearning is more effective than direct instruction argument on basis of Hanna Arendt’s Vita Activa
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Brande, K. van den (Onderzoeker); Bent, M. (Onderzoeker); Bernasco, C.; Monginho, R.
Overgang van Oekraïense kinderen van de tijdelijke onderwijsvoorziening naar regulier onderwijs in Barneveld
Mariska van Riezen (Lid Lectoraat); Gert-Jan Veerman (Lector)
Gevoelige onderwerpen in de klas - podcast
S.E. Smeets