Fantasiegebruik versterken
Niké van der Veen (Student); Johan Koers (Begeleider); Derko Laan (Begeleider)
Engels taaldorp voor hoog- en meerbegaafde leerlingen in de bovenbouw
Grytsje Slagman (Student); Hennie Annema (Begeleider)
Begrijpend lezen & Woordenschat
Ypie Folkertsma (Student); Gerla Wempe (Begeleider); Jaap Wieb Eelkema (Begeleider)
Introductory talk for day 2 of the conference ‘Curious Hands’
Bisschop Boele, Evert
“Mooi is het meisje, maar lelijk is d’r moer”. Over wat idiocultureel muziekonderwijs zou kunnen zijn
Bisschop Boele, Evert
Theory of Practice
Bisschop Boele, Evert
SuperAgent Spel voor versterking professionele agency
Kyle van den Langenberg; Harry Stokhof
Compensatoir toetsen komt kwaliteit hoger onderwijs wél ten goede
D.M.A. Sluijsmans; E.J. van Bekkum-Swager; L. Delnoij; J. Cohen-Schotanus; K. Visser
Kwesties mbt het vormgeven van inductieprogramma's in de praktijk
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
Professional doctorate traject en de betekenis voor de praktijk van opleiders
Marco Snoek; Helma Oolbekkink