Buiten de krijtlijnen: Arjen Nanninga en Dominique Sluijsmans over toetsing (podcast)
A. Nanninga; D.M.A. Sluijsmans
Research and Practice in the Professional Development of School-Based TEacher Educators:
Helma Oolbekkink
Factsheet studentenwelzijn 2023
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker)
Know your students!
Lisa Klinkenberg (Onderzoeker); Melissa Versteeg (Onderzoeker); Naomi Seldenthuis (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Het geven van hoogwaardige feedback tijdens projectonderwijs
Verheggen, B. (Student); Seuneke, P.
Spelletje oefenen?
Arjenne Gussenhoven (Student); Mariëlle Elburg (Begeleider); Laura Worst (Begeleider)
Effectiveness of a blended school-based mindfulness program for the prevention of co-rumination and internalizing problems in Dutch secondary school girls: a cluster randomized controlled trial
P. Vuijk; K.C.M. Bul; M. Buil; M. Rauws; K.S.M. Curie; C.A.H. Amesz; C.E. Weerheijm; H. Riper
Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals: verslag van een zelfonderzoek naar de werking als Research Practice Partnership
N. van den Berg; C. Teurlings; J.S. Rozendaal
Samen onderzoekend werken in een consortium van onderwijs- en onderzoeksprofessionals
Berg, N. van den (Lector); Teurlings, C.; Rozendaal, J.S.
Bang voor ChatGPT in de klas? ‘Dan zet je kunstmatige intelligentie niet goed in’
Bart Wernaart (Lector)