What need-supportive and need-thwarting teaching behaviors do university teachers use in their honors classes?
Tineke Kingma (Phd); Anneke Smits (Begeleider); Debbie Jaarsma (Begeleider); Joke Voogt (Begeleider)
Pabo SW Module 9
Ekenhorst, Inge
In zeven minuten bijgepraat over het ontwerpen evalueren en doorontwikkelen van je onderwijs
Renée Schrauwen (Onderzoeker); Nyncke de Jong (Onderzoeker)
Een koffer vol spellen en tools voor onderwijsverbetering
Roel Grol; Marion van de Wijdeven
Eindrapportage Tijdelijke Werkgroep Ontwerpprincipes Academie Educatie
Elvira Folmer; Roel Grol
‘Het is toch wel heel fijn dat je met iemand kan praten’
Ellen Aanen-Zilvold (Lid Lectoraat); Jeanet Oosterhuis (Lid Lectoraat)
factsheet Stagediscriminatie in het hbo
Samir Achbab (Onderzoeker); Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Birol Ona (Onderzoeker); Somya Bouzaggou (Onderzoeker); Marette Ebert (Onderzoeker); Julia Delhaas (Onderzoeker); Sjaak Toonen (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Scriptie
Bishar, R (Rein) (Student)
CoL-training docententeam AD-opleiding 'Participatie & Buurtontwikkeling'
van Kuijk, Mechteld ; Wierenga, Lisette
De reken-meetles in een driejarige stamgroep
Cecile Gunsing (Student); Jeffrey van Welsen (Begeleider)