Chapter 5 Research and Practice in the Professional Development of School-Based Teacher Educators
Helma Oolbekkink
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Sesamen Gebaren
Marlies Veenstra (Student)
Kennistafel effectief leesonderwijs
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Mirjam Snel (Docent); Tes Schmeink
Samen werkt!
Trynke Keuning (Associate Lector)
Onderzoeksschool aan het woord
Shirine Bousaid (Onderzoeker)
@KPZleeslampje
Boukje Bruins (Onderzoeker); Olga Jaskulski (Docent)
Kennis opbouwen in de klas
Christie Sluiter
De grote boze wolf en opa van de huishond
Boukje Bruins (Onderzoeker)