Hoger onderwijs aan het woord over didactiek van hoge verwachtingen: ‘Met een enkele zin kan een docent het verschil maken’ - interview
J.M.M. Kaskens; A. Voerman; J.H.A. de Leeuwe
Kansrijke entree: passende begeleiding van Entree-studenten en effectieve samenwerking tussen hun begeleiders
D.A. van Dijk; R. Keijzer; S.M. Lohman; P.H.J. van der Aa
BDB-workshop Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn; van der Velde, Jorien
Samen sterker in het onderwijs: 16 werkzame elementen om sociale binding en welzijn in het onderwijs aan te pakken
Zwart, Zwaan; Langeloo, Annegien; Kamans, Elanor
NLAIC: Het Nederlandse AI Congres
de Klerk, Rick; Warmelink, Steven; Deputatov, Kostya; Plantinga, Mirjam
Leren van en over kwantificeren in de praktijk met Jack
Erik-Jan Smits (Lector)
21ste eeuwse vaardigheden bij leerlingen laten ontwikkelen aan de hand van een moreel beraad
Dennis Visser (Student); Hanna van Overbeek (Docent); Hennie Annema (Docent); Chris Houtsma (Docent)
Verwachtingen… hoge verwachtingen?
J.M.M. Kaskens; A. Voerman
Designing Digital Technology for Learning
Braad, Eelco