Leren van feedback
Bas Agricola (Onderzoeker)
SKC Mentorproject
Marieke Slootman (Onderzoeker); Senay Cemek (Onderzoeker); Selin Gürses (Onderzoeker)
Homebase
Femke Kaulingfreks (Lector); Jan Dirk de Jong (Lector); Stijn Sieckelinck (Lector); Busra Tuncay (Onderzoeker)
Promoting explicit instruction of strategies for self-regulated learning: evaluating a teacher professional development program in primary education
P.H.M. Sins; R. de Leeuw; J. de Brouwer; E. Vrieling-Teunter
Peer coaching in an international context
Julia Delhaas (Onderzoeker); Marette Ebert (Onderzoeker); Ruben van Esch (Onderzoeker); Sarah Uitman (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Kwesties in het ontwerpen van inductie voor startende leraren: aanzet tot een professionele dialoog.
Helma Oolbekkink; Harmen Schaap
VAN CONSUMEREN NAAR CREËREN
Mariëlle Verhoef; Guuske Teunenbroek van; Marloes de Lange; Martijn Peters; Edwin Buijs
Ruimte maken voor studenten als sociaal veranderaars: een gesprek over studentenparticipatie in onderwijs, onderzoek en praktijk
S.I.Z.A. Dudevszky; M.M. Schouten; T.F.M. Suart
In zeven minuten bijgepraat over… Smartphone-gebruik in het hoger onderwijs: verbieden of toestaan?
Klaas-Jan Lammers (Onderzoeker); Joan Besseling (Onderzoeker)
Adaptatie en weerstand: ChatGPT in het onderwijs
M. Okkinga; I. Vrouwe