Het Pygmalion-effect
A. Voerman
Muziekonderwijs - een kwestie van betekenis
Bisschop Boele, Evert
Ervaringen met inductietrajecten in scholen voor voortgezet onderwijs.
Eline den Tuinder; Katrijn Opstoel; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink
Effects of instruction in writing-to-learn in different disciplines and types of education
A.C. van Dijk
Interaction between educational research and practice: collaboration, strategies and conditions
Katrijn Opstoel; Edwin Buijs; Janneke van der Steen; Wouter Schenke; Wilfried Admiraal; Helma Oolbekkink
Slimmer werkplekleren
Wietske Kuijer
Toetsen van onderzoekend vermogen
L. Munneke; J.S. Rozendaal
De Omslag, interview Machteld de Jong
Machteld de Jong (Lector); Olaf Stamp
De ontwikkeling en implementatie van Urban Sports Haarlem
Jasmijn Holla (Lector); Evert van Rest (Lid Lectoraat); Peter van der Aart (Onderzoeker); Lisa den Ouden (Onderzoeker); Willemijn Langkamp (Lid Lectoraat)
Teaching the Co-Design Canvas in Living Labs
Claudia Mayer (Onderzoeker); Wina Smeenk (Lector)