De ontwikkeling van een training om Gezonde School adviseurs te stimuleren contextgericht te werken:
Nina Bartelink; Bonnie van Dongen; Carry Renders; Boukje van Vlokhoven; Marije van Koperen; Stef Kremers; Patricia van Assema
Ongelijke routes naar het hbo: invloed van persoonlijke- en achtergrondkenmerken in combinatie met de gevolgde opleidingsroutes op de overgang naar hoger onderwijs
A.J.H. van der Meijden; E.J. van Schooten; A. Vaessen; A. van Stigt
Veerkracht in de onderbouw
Evi van Helden (Student); Tanja Stöver (Begeleider)
GO
Ylara van Sinderen (Student); Martijn Balsters (Begeleider)
De behoefte van studenten aan begeleiding bij hun vragen betreft de overgang mbo-hbo
Paula de Waal (Student); Chris Smerecnik (Begeleider)
In zeven minuten bijgepraat over… AI-Geletterdheid
Klaas-Jan Lammers (Onderzoeker); Judith Heijmans (Onderzoeker)
How to Support Co-creation in Higher Education: The Validation of a Questionnaire
Miranda de Hei (Onderzoeker); Inge Audenaerde (Onderzoeker)
Evaluatiedocument Toolbox Autonomie-ondersteunend Lesgeven
Elke Tonneijk (Student); Tanja Stöver (Begeleider)
(V)erken stagediscriminatie : een verkennend onderzoek naar ervaringen van studenten (en docenten) met stagediscriminatie
Sasha Borovitskaya; Rutger Leistra
Versterken van het zelfbeeld
Manon van Gastel (Student); Sander van Alphen (Docent); Maartje Timmers (Docent); Rianne Verhage (Begeleider)