De bijdrage van een grensleertraject aan ‘self-efficacy van grensinteractie’ met betrokkenen van buiten de eigen werkpraktijk
Mantz, M. (Student); Beek, J.A. van
Waargenomen nut en gebruikersgemak
Schetsberg, J.H. (Student); Veendijk, S.
Stressreductie bij studenten door middel van Virtual Reality
Verkuijlen, L. (Student); Bloemberg, J.
Pak je rol in duurzame voedseltransitities
Hoekstra, K.
Knowledge Building as new perspective for education
Jong, F.P.C.M. de (Lector); Cacciamani, S.
Kunst als boundary object ter bevordering van samenwerking in nieuwe ontwikkelteams op Montessori College Arnhem
Hofhuis, A. (Student); Ende, J. van den
Ruimte voor verbetering
Peeters, R. (Student); Veendijk, S.
Waarde(n)-volle momenten
Padmos, M. (Student); Ende, J. van den
De sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleren binnen het voortgezet onderwijs
Yvette Peters (Student); Isabel Scholten (Student); Lotte Spoormakers (Docent); Erik Siebenheller (Docent)
MDO+ & Floorplay
Carlijn Bisselink (Student); Femke Leus (Student); Erik Siebenheller (Docent)