Participatory design research to support self-regulated teaching.
Harry Stokhof; Jeroen van der Linden
Multicultureel onderwijs
Elise Koetsveld
Cultural Knowledge of Pupils for Primary School Teachers: a scoping review
Petri, Dorien; Luinge, Margreet; Kassenberg, Annelies; Denessen, Eddie
Evaluating quality of assessment in higher education with the online assessment web scan
Eline den Tuinder; Marion van de Wijdeven; Marjoleine Dobbelaer
Leren en ontwikkelen in gezamenlijke veranderopgaven
Ruijters, M.C.P.; Kruijf, D. de; Mientjes, E.
Reflective goal-setting improves academic performance in teacher and business education: a large-scale field experiment
I. Dekker; M. Schippers; E.J. van Schooten
Taalonderwijs op de ABC-eilanden: de brede context
J. Kibbelaar; A.J.S. van Gelderen
Het gebruik van hulp- en trainingsmiddelen bij paard en hond
Laar, A. van (Student); Haven-Pross, S.
Verbinding in de beroepskolom: effecten van doorlopende leertrajecten
A.J.H. van der Meijden; E.B. Klatter; H. Biemans; H. Mariën; L. Magereij; C. de Vre-Oprel; H. de Jonge