Challenge-Based Learning als kans voor een leven Leven Lang Ontwikkelen voor professionals
Mariëlle Verhoef; jos sanders
Stappenplan CBL
jos sanders; Mariëlle Verhoef
Hoe word je een ‘responsief individu’?
Mariëlle Verhoef
Leren en ontwikkelen zijn verankerd in je identiteit
Jans-Kuperus, S.; Logt, C. van de; Ruijters, M.C.P. (Lector)
TARGET-tool
Gwen Weeldenburg; Len Kromkamp; Lars Borghouts; Pepijn Verburg; Nicolai Brodersen Hansen; Steven Vos
Exploring the concept of school belonging
Kylie Alink; Eddie Denessen; Gert-Jan Veerman (Lector); Sabine Severiens
...is het veilig...
Gerda Jansen-Bomhof (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Doorgaande lijn tussen peuters en kleuters binnen KC
Jorieke Batterink (Student); Marleen Assen (Begeleider); Wouter Krol (Begeleider)
Pilletje hier, pilletje daar
Wina Smeenk (Lector); Eva James (Onderzoeker)
Statushouders voor de klas Windesheim : derde evaluatie
Martha Magee (Lid Lectoraat); Sjiera de Vries (Lector)