Voorwaarden voor een passende schrijfmethode
Demi Kiewied (Student); Jelle Kisjes (Begeleider)
Factsheet project ervaringsreconstructies rekenen
Mascha Enthoven (Lector); Theo van den Bogaart. (Onderzoeker); Sanne Deckwitz (Onderzoeker)
Higher Education Institution (hei) learning hubs: a case study on social entrepreneurship in Thailand and Myanmar
Liliya Terzieva (Onderzoeker); Lisa Mahajan (Onderzoeker); Monique Schulte (Onderzoeker)
Een kwaliteitsvolle aanpak rond het studiekeuzeproces creëren in de tweede graad van het secundair onderwijs samen met het mentoren-, zorg- en coördinatieteam
Marianne Laermans (Student)
Dood zijn betekent dat je ECHT nooit meer levend wordt
Rosita de Roode (Student); Layla van der Pol (Begeleider)
“We doen het met ze tweeën.”
Tiffany Smit (Student)
You have to fight to get there: an exploratory study into the experiences of refugee-background students in higher education
D.A. van Dijk; A. Kooiman
‘Daar waar het om hechting gaat, heb je er twee nodig’
Josephine Dolmans (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Burgerschapsonderwijs School A
Lisanne Bijsterbosch (Student); Henk Drost (Begeleider)