Onderzoekend vermogen van startbekwame leraren: wanneer is het goed genoeg? Ontwerp van een referentiekader voor curriculumontwikkelaars
J.S. Rozendaal; M. Ridder; M. van de Laarschot; D. Doornebos-Klarenbeek
Lezen en laten lezen
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Claire Goriot (Onderzoeker)
Challenge Based Learning - Experience at Hanze University of Applied Sciences: Innovation Work Place and Momentum pilot
van Oostrom, Madelon; Karabulut, Nejla
Student agency in higher education
Janine Haenen (Lid Lectoraat)
Change agents voor sociale rechtvaardigheid en gelijke onderwijskansen.
Marijke van Vijfeijken
Werk maken van gelijke kansen. De inbedding in het curriculum van de lerarenopleiding.
Edwin Buijs; Marijke van Vijfeijken
Welke principes kunnen lerarenopleiders toepassen om agency bij leraren in opleiding te vergroten
Kyle van den Langenberg
Curriculumontwikkeling: het belang van curriculumbewustzijn en stuurkracht.
Elvira Folmer; Helma Oolbekkink
Curriculumontwikkeling op school.
Elvira Folmer
Dynamic mathematics interviews in primary education: the relationship between teacher professional development and mathematics teaching
J.M.M. Kaskens; E. Segers; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven