Onderzoekend vermogen van startbekwame leraren: wanneer is het goed genoeg? Ontwerp van een referentiekader voor curriculumontwikkelaars
J.S. Rozendaal; M. Ridder; M. van de Laarschot; D. Doornebos-Klarenbeek
Student agency in higher education
Janine Haenen (Lid Lectoraat)
Challenge Based Learning - Experience at Hanze University of Applied Sciences: Innovation Work Place and Momentum pilot
van Oostrom, Madelon; Karabulut, Nejla
Lezen en laten lezen
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Claire Goriot (Onderzoeker)
Change agents voor sociale rechtvaardigheid en gelijke onderwijskansen.
Marijke van Vijfeijken
Werk maken van gelijke kansen. De inbedding in het curriculum van de lerarenopleiding.
Edwin Buijs; Marijke van Vijfeijken
Welke principes kunnen lerarenopleiders toepassen om agency bij leraren in opleiding te vergroten
Kyle van den Langenberg
Curriculumontwikkeling: het belang van curriculumbewustzijn en stuurkracht.
Elvira Folmer; Helma Oolbekkink
Curriculumontwikkeling op school.
Elvira Folmer
Dynamic mathematics interviews in primary education: the relationship between teacher professional development and mathematics teaching
J.M.M. Kaskens; E. Segers; S.L. Goei; J.E.H. van Luit; L. Verhoeven