The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
Aan de slag met peerfeedback met behulp van de toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren.
Edwin Buijs; Marjoleine Dobbelaer
Onderzoek in de Academie Educatie – presentatie tussentijdse uitkomsten
Janneke van der Steen; Roel Grol
Rollen en taken rondom de startende leraar
Eline den Tuinder; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink
Verdieping en verbreding van bestaande doorstroomactiviteiten ter bevordering van de overgang mbo-hbo.
Marloes de Lange; Martijn Peters
Het bevorderen van leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw
Linda Bakker (Student)
De digitale speurtocht!
Julia Pannen (Student); Anneke Sanderse (Begeleider)