Digital Inclusivity Symposium IGNITION in Waterford
Shenderov, Eugene; de Jonge, Marjan
Studenten en opleiders leren in online co-creatie over het bevorderen van betekenisvolle interactie in online onderwijs: praktijkvoorbeeld van een cursus Lesson Study
J.S. Rozendaal; J.L. Louwerse
Onderzoekend vermogen van startbekwame leraren: wanneer is het goed genoeg? Ontwerp van een referentiekader voor curriculumontwikkelaars
J.S. Rozendaal; M. Ridder; M. van de Laarschot; D. Doornebos-Klarenbeek
Lezen en laten lezen
Wenckje Jongstra (Associate Lector); Marleen Kieft (Onderzoeker); Jette van den Eijnden (Onderzoeker); Claire Goriot (Onderzoeker)
Werken aan feedbackgeletterdheid met de toolkit studentvaardigheden voor formatief evalueren.
Edwin Buijs; Eline den Tuinder
Student agency in higher education
Janine Haenen (Lid Lectoraat)
Challenge Based Learning - Experience at Hanze University of Applied Sciences: Innovation Work Place and Momentum pilot
van Oostrom, Madelon; Karabulut, Nejla
Change agents voor sociale rechtvaardigheid en gelijke onderwijskansen.
Marijke van Vijfeijken
Werk maken van gelijke kansen. De inbedding in het curriculum van de lerarenopleiding.
Edwin Buijs; Marijke van Vijfeijken