Betekenisvolle interactie in breakoutrooms bevorderen om online integratie onder deeltijdstudenten te versterken
J.L. Louwerse; D. Sprokkereef; J.S. Rozendaal
Effectief docentgedrag om denken binnen online afstudeerbegeleidingsgesprekken te bevorderen
M. Steenbruggen; A. Voerman; J.M.M. Kaskens; L. van Schie
Begeleid Leren voor studenten met psychische problemen
Hofstra, Jacomijn
Wie kiest de muziek?
Bisschop Boele, Evert
Muziekonderwijs in Beweging
Bisschop Boele, Evert
Short-term Progression of Abstraction in Student Interaction in Primary Programming Education
Faber, Hylke
Programmatisch toetsen: de ontwikkeling van studenten volledig in beeld
Bas Agricola; Linda Jakobs; Marion van de Wijdeven
Kwalitatieve feedback geven
Janneke van der Steen; Eline den Tuinder; Jan Martens; Marion van de Wijdeven
Betrokken jeugd
Iris Andriessen (Lector); Marlinde Melissen (Onderzoeker); Marjolein Verbercht (Onderzoeker); Jurjen Iedema (Onderzoeker)
Idiocultureel kunstonderwijs
Bisschop Boele, Evert