Betekenisvolle kunsteducatie?
Bisschop Boele, Evert
Inclusive CLIL: pre-vocational pupils’ target language oral proficiency, fluency, and willingness to communicate
J.L. Denman; E.J. van Schooten; R. de Graaff
Samen onderzoekend werken in het MBO: praktijkboek voor docenten
K. van Doesum; L. Driessen; M. Hageman; W. van der Heul; F. Luke-Mulder; C. Neven; D. den Uijl; S. Albone; A. Nawijn; E. Wijnands; N. van den Berg; J.S. Rozendaal; C. Teurlings
Eindconferentie Jongeren en hun Identiteitsnetwerken
Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Tigran Melikian (Onderzoeker); Rumeysa Unal (Onderzoeker); Mary Tupan-Wenno (Onderzoeker); Fiona Veraa (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Reflectietool voor Identiteitsnetwerken
Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Tigran Melikian (Onderzoeker); Rumeysa Unal (Onderzoeker); Mary Tupan-Wenno (Onderzoeker); Fiona Veraa (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Het belang van Identiteitsnetwerken infographic
Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Tigran Melikian (Onderzoeker); Rumeysa Unal (Onderzoeker); Mary Tupan-Wenno (Onderzoeker); Fiona Veraa (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Factsheet voor Identiteitsnetwerken
Machteld de Jong (Lector); Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker); Tigran Melikian (Onderzoeker); Rumeysa Unal (Onderzoeker); Mary Tupan-Wenno (Onderzoeker); Fiona Veraa (Onderzoeker); Marieke Slootman (Onderzoeker)
Workshop morele kompas onderzoekers 'Centrum voor Talent en Leren'
van Kuijk, Mechteld
Integratie van leesonderwijs
Fleur van den Berg (Student); Wendy Goosen (Begeleider)
Oplossingsgerichte studieloopbaangesprekken
Evelien van Peer (Student)