Game insight
Gwen Weeldenburg; Lars Borghouts; Enrico Zondag; Frank de Kok
Fostering learning beyond urban experiment boundaries
Els Beukers (Lid Lectoraat); Luca Bertolini
'Met een goede trampoline spring je hoger'
Charlotte Vissenberg (Associate Lector)
Comparing instructional strategies to support student teachers' learning to prepare an open-minded citizenship education lesson
S.J.M. van Brussel; Miranda Timmermans; P.P.J.L. Verkoeijen; Fred Paas
Betrokkenheid bij leerlingen met ADHD tijdens de instructie
Klariska van den Hoorn
Assaults on belonging: how Dutch youth without ‘blue eyes, cheese, and clogs’ experience everyday racism in educational contexts
B.L. Kennedy; M. Habraken; S.N. Melfor
In verband met taal: naar een gedeelde kennisbasis voor taalbewust hoger onderwijs
J.F. van Kruiningen
Versterken van het curriculaire denken en werken binnen Hogeschool Rotterdam: de kracht van samenhang en verbinding
D.M.A. Sluijsmans
In zeven minuten bijgepraat over… programmatisch toetsen
Judith Heijmans (Onderzoeker); Diana van Veen (Onderzoeker); Nynke Bos (Lector)