Van toetscultuur naar feedback cultuur met leeruitkomsten en portfolio bij de HUpabo
Bas Agricola (Onderzoeker)
Naar een nieuwe balans in toetsfuncties: van formatief en summatief naar een continuüm van beslissingen
Bas Agricola (Onderzoeker); Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker)
Towards a new balance in functions of assessment: shifting from formative and summative to a continuum of stakes
Bas Agricola (Onderzoeker); Marlies de Vos (Onderzoeker); Liesbeth Baartman (Lector); Tamara van Schilt-Mol (Onderzoeker)
Theories and practical perspectives on fostering embodied abstraction in primary school geometry education
Karel Boonstra (Onderzoeker); Marjolein Kool (Onderzoeker); Anna Shvarts (Onderzoeker); Paul Drijvers (Onderzoeker)
Klimaatfictie en leesmotivatie in het voortgezet onderwijs
Kees Nuijten (Onderzoeker)
Introducing density histograms to grades 10 and 12 students
Lonneke Boels (Onderzoeker); Anna Shvarts (Onderzoeker)
Reflections on gaze data in statistics education
Lonneke Boels (Onderzoeker)
Onderzoekend vermogen ontwikkelen tijdens je lerarenopleiding
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker); Lidewij van Katwijk (Onderzoeker)
Toetsen van onderzoekend vermogen
Lisette Munneke (Lector); Jeroen Rozendaal (Onderzoeker)
Ontwerpen en onderzoeken in het onderwijs
Lisette Munneke (Lector); Koen van Turnhout (Onderzoeker)