Kansen(on)gelijkheid: de rol van verwachtingen
Linda van den Bergh; Marijke van Vijfeijken
International and interprofessional collaboration
Rob Doms (Docent); Laurence Alpay (Associate Lector); Hans Springer (Docent); Connie Grotenhuis (Stafmedewerker); Abbey Swanson Kazley (Docent); Joan Creed (Docent); Gilbert Boissonneault (Docent)
Empathy Competencies and Behaviors in Professional Communication Interactions
M. Fuller; Menno de Jong; Elanor Kamans; Mark van Vuuren; M.V.C. Wolfensberger
Didactief special De Pedagogische Opdracht
Mascha Enthoven (Lector); Colleen Clinton (Onderzoeker); Marietje Beemsterboer (Onderzoeker); Peter Elshout (Onderzoeker); Rianne Bosland (Onderzoeker)
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
The Value of Multiple Hypothetical Question-related Learning Trajectories as a Conceptual Tool for Collaborative Professional Learning to Improve Student Questioning.
Harry Stokhof; Helma Oolbekkink
Aan de slag met peerfeedback met behulp van de toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren.
Edwin Buijs; Marjoleine Dobbelaer
Onderzoek in de Academie Educatie – presentatie tussentijdse uitkomsten
Janneke van der Steen; Roel Grol
Rollen en taken rondom de startende leraar
Eline den Tuinder; Kyle van den Langenberg; Helma Oolbekkink
Verdieping en verbreding van bestaande doorstroomactiviteiten ter bevordering van de overgang mbo-hbo.
Marloes de Lange; Martijn Peters