De kloof tussen school en praktijk dichten
Jantje Timmerman (Onderzoeker); Kathinka van Doesum (Onderzoeker)
Interorganizational Learning : a Conceptualization of Public-Private Learning Communities
Tijmen M. Schipper (Lid Lectoraat); Kars Mennens; Paul Preenen; Menno Vos (Lector); Marieke van den Tooren; Nienke Hofstra
The effectiveness of Collaborative Online International Learning (COIL) on intercultural competence development in higher education
Simone Hackett (Lid Lectoraat); Jeroen Janssen; Pamela Beach; Melanie Perreault; J.M.H.J. (Jos) Beelen (Lector); Jan van Tartwijk
Do students value intercultural group work?
Weiwei Lia; Sabine Otten; Indira S.E. van der Zande; Robert Coelen (Lector)
Creating Open Science Awareness in nine European Universities
Ingrid van van Gorkum; Jellie Visser
Intertwining technical and educational change with templates in a virtual learning enviroment
Francine Behnen; Margreeth Temmen; Jort Harmsen; Greet van Terwisga; Patrick van Aalst
Een hoopvolle toekomst. Hoe dan? [inaugurele rede]
José Middendorp (Lector)
Werken en leren in Ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
Working and learning in ateliers
Corrie Sinia; Migchiel van Diggelen; Nynke van der Zee
‘Hbo-docenten willen meer aandacht voor duurzaamheid in curricula’
Bianca Harms; Hans Jacob de Gier