Overgangen in het onderwijs
Bochane, Margot; Steenbeek, Henderien; Luinge, Margreet; Oelen, Aline
De evolutie en de kracht van de onderzoekende innovator van leren als Lesson Study-begeleider
Defever, K. (Student); Houthoofd, C. (Student); Lecomte, C. (Student); Oeffelt, T.P.A. van
Chapter 5 Research and Practice in the Professional Development of School-Based Teacher Educators
Helma Oolbekkink
The long-term effect of alternative education on self-regulated learning: a comparison between Montessori, Dalton, and traditional education
V.E. Morssink-Santing; S. van der Zee; L.T. Klaver; J. de Brouwer; P.H.M. Sins
Sesamen Gebaren
Marlies Veenstra (Student)
Onderzoeksrapport Deelname aan medezeggenschap
Christiaan Oostdijk (Onderzoeker); Jacqueline Meijer (Onderzoeker); Rutger Kappe (Lector)
Inclusief Curriculumscan
Marette Ebert (Onderzoeker)
De introductie van een spelgecentreerde aanpak binnen de opleiding Sport en Bewegen
Yannick Theloesen (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
De SAMapp aanpassen naar een educatieve tool die zelfregulerend leren van leerlingen en formatief handelen van leerkrachten bevordert
Jan Mertens (Student); Menno Slingerland (Begeleider)
Aanbevelingen ter verbetering van het kleuterbewegingsonderwijs
Vonne Schoonus (Student); Dave van Kann (Begeleider)