Eindrapport Je Moeder 2022
Christa Nieuwboer (Lector); Dalila Sayd (Onderzoeker)
"Ik dacht dat ik het niet kon"
Rick Slagter (Onderzoeker); Bert van Veldhuizen (Onderzoeker)
Teacher strategies that foster students’ boundary-crossing expertise when addressing problems with wicked tendencies
Marieke Veltman (Lid Lectoraat); J. (Hanno) van Keulen; Joke Voogt
De ontwikkeling van de MQ Scan
J.J.A.A.M. Hoeboer (Lid Lectoraat); Geert Savelsbergh (Onderzoeker); Michiel Krijger (Lid Lectoraat); S.I. (Sanne) de Vries (Lector)
Leer bewegen: de beweegprofessional 2.0
J.J.A.A.M. Hoeboer (Onderzoeker); Geert Savelsbergh (Onderzoeker)
Onderzoek doen en Informed consent : twee filmpjes over het doen van onderzoek en meedoen aan onderzoek voor jongeren
Pamela Jakobs (Lid Lectoraat); Desiree Winkelaar- Gerritsen (Lid Lectoraat); Yoko Heiligers
Interdisciplinair Leren samen met ouderen!
Zuidersma, Jelly
1+1=3 't PASST Samen: Professionaliseren rondom kinderen met ASS – Voorlopige resultaten Startinventarisatie
Geveke, Carla
Rapport monitoring webinar en trainingstraject
Marieke van den Heuvel (Onderzoeker); Elma Hilbrink (Onderzoeker)
Teamleren in het docententeam van leerjaar twee op de hbo-verpleegkunde voltijd
Huvenaars, M. (Student); Benthum, N. van